Donderdag 17 april ☀️ 22 gr.

17 april 2014 - Amboise, Frankrijk

We werden wakker vanmorgen met volle zon. Dat is toch wel weer lekker na de koude afgelopen dagen. Eerst hebben we even boodschappen gedaan. Weer terug hebben we lekker in de zo'n gelegen en gelezen. Camping stroomt langzamerhand vol. Een bont gezelschap van Duitsers, Fransen , Spanjaarden en Nederlanders. Leuk contact met Spaanse en Duitse kampeerders dat komt ook vanwege de hond en de mensen hebben zelf ook een hond. We slaan wat met handen en voeten maar het belangrijkste is dat we elkaar begrijpen.

1. Aaf en Bert:
    17 april 2014
    De reisverhalen gelezen en vind ik dat gekeutel toch wel leuk, maar een echte kampeerder zal ik nooit worden. Vertel verder want het is leuk om te lezen. Foto's kijken uiteraard ook mooie plekjes genoeg. De temperatuur heeft jullie in het begin in de steek gelaten vreselijk wat koud, echt dikke truien weer. Het wordt beter!! Veel plezier en geniet van jullie wijntje stukkie kaas erbij, mm heerlijk.
    Aaf en Bert
  2. Ria roozendaal:
    18 april 2014
    Wat fijn dat het nu wat warmer wordt en nu de foto/s er bij , !hier is het nu 10 graden ,de winterjas maar weer aan .Leuk het contact met de andere kampeerders ,geniet van het zonnetje een wijntje er bij .wat wil een mens nog meer !!!!!!!.groetjes Ad en Ria .