Zondag 20 april ☀️ 20 gr.

20 april 2014 - Amboise, Frankrijk

Vanmorgen gewekt door de koekoek en de duiven. Het zonnetje scheen weer lekker. Verder niet zoveel gedaan we pakken ieder zonnestraaltje die er schijnt. Op dit moment worden er luchtballonnen opgelaten aan de zijkant van de camping. Onze camping staat op een eilandje in de Loire. We hebben straks lekker koffie met een paasgebakje. Dit noemen ze toch echt leven als God in Frankrijk. Dinsdag gaan we weer vertrekken naar de volgende stek. We hebben het hier erg naar ons zin gehad. Mooie camping en allemaal prima onderhouden daar kan menige camping een puntje aan zuigen.

1. Ruth Rosenkrantz:
    21 april 2014
    Toch wel erg leuk om jullie zo te volgen. De paasdagen alweer bijna voorbij. Hier moesten er eieren in de tuin verstopt worden, kinderen vinden dat toch leuk. Weer is prima de afgelopen 2 dGen, daarvoor was het nog fris. Komende dagen hebben ze het over regen. We zullen het zien.
    Wat leuk dat je naar het kasteel bent geweest en dat het zeker de moeite waard was. Heel veel plezier en goede reis morgen. We wachten af of jullie wifi hebben.
    Groetjes Ruth
  2. Ria roozendaal:
    21 april 2014
    De gebakjes zien er lekker uit !!!hier was het gister ook mooi weer ,lekker buiten gezeten ,nu is het weer regen en een stuk kouder .succes met jullie volgende stop en hopen op weer zo/n mooie camping !!!!!groetjes ,Ria .