Artemare

17 mei 2015 - Artemare, Frankrijk

Gistermorgen om 10 uur uit Langres vertrokken. Opgestaan met een zonnetje maar het was wel koud. We komen regelmatig op deze camping maar ik kan me niet heugen dat we het hier ooit zo koud hebben gehad. ' s Morgens bij de bakker een stokbrood gehaald en na ontbijt en koffie vertrokken. Om 2 uur kwamen we aan in Artemare. Alleen het laatste stukje van de route was nieuw voor ons. Het eerst stuk hebben we jaren achtereen gereden naar het Lac de Paladru. Leuke kleine gezellige camping. Plekje gezocht en de caravan en luifel opgezet. Daarna  heerlijk in het zonnetje gezeten. We kunnen het hier wel een poosje uithouden. Vanmorgen lekker uitgeslapen na het ontbijt was er al weer hilariteit. Een Nederlandse camper reed door de slagboom heen, dat ding aan gort dus. De reparatie is bezig en wie staat er bij, jullie raden het wel Jacob, verleent hand en spand diensten . We houden vandaag een baaldag en gaan lekker van de zon genieten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ria roozendaal:
    17 mei 2015
    Groot gelijk dat jullie even lekker genieten van het zonnetje ,je weet nooit hoe lang het duurt .
  2. Gerda:
    17 mei 2015
    Morgen weer mooi Ria, dus we blijven genieten.
  3. Aaf en Bert:
    17 mei 2015
    Hoi jongelui, jullie hebben er weer zin in. We zijn er pas ingekomen omdat wijzelf net terug zijn van onze vakantie. Maar ik lees dat jullie terug naar huis zijn gegaan wegens familieomstandigheden. Niets ernstig hoop ik. Begin van onze vakantie hebben wij ook bericht gekregen dat Bert zijn zus was overleden en dan zit je op zee in een ver land en dat is heel naar. We hopen dat het toch een leuke reis gaat worden en geniet van elke zonnestraal. Groeten