Vrijdag 13 juni

13 juni 2014 - Langres, Frankrijk

Zaterdag 7 juni vertrokken uit Ussel op weg naar Châtel de Neuvre. Dat was een grote teleurstelling het leek nergens naar. We konden niet eens in de rivier komen en de plekken liepen schots en scheef door elkaar. De temperatuur was inmiddels opgelopen naar 32 gr. We besloten om naar Moulins te rijden maar de camping bestond niet meer  het is nu een camperplaats geworden. Dus maar weer verder zoeken en zijn toen naar Nevers gereden. We zaten nu al weer hoger in Frankrijk dan de bedoeling was maar je moet wat. Op de camping aangekomen komt Jacob met de voorwielen van de auto in een greppel te zitten. Met rijplaten en mankracht gelukt om er uit te komen veel hulp gehad. Het was niet de bedoeling om hier te blijven, toch nog iets anders zoeken. In ons lange kampeerleven hebben we eens aan het Lac de Settons gestaan. Zondags vertrokken naar camping du Midi aan het Lac. We konden er niets meer van terug. Vroeger was het een kale camping ennu allemaal hoge bomen. Vreselijk druk en scheerlijn aan scheerlijn. Dit was niet wat we zochten. Weer terug gereden en daar kwamen we een kleine camping tegen ook aan het meer. Hier ook weer een paar dagen gestaan. Woensdag 11 juni zijn we naar Langres gereden, hier komen we regelmatig heel gezellig. Vanavond hier het voetballen even zien en dan morgen weer verder. We naderen Home Sweet Home.

1. Albertina Hiemstra:
    13 juni 2014
    Ooooch heden !
    Jaaaah, wie reist beleeft wat.
    Hopen dat jullie vanaf nu alleen maar leuke plekkies vinden.

Groetjes ût Dronryp.
  2. Ria roozendaal:
    13 juni 2014
    Hopelijk gaat het laatste stuk zonder tegenslag ,dan is thuis komen ook wel weer fijn .groetjes van Ad en Ria !!!!!