Artemare

28 mei 2015 - Artemare, Frankrijk

26 mei

Ze zijn er nog de oudjes, niet dat wij nu zo piep zijn maar in hun ogen wel. Hij is 81 zij een beetje jonger. Waren al een paar weken op pad en gingen nu langzamerhand richting huis. Wat caravanmover wat Tom Tom of routekaarten. Internet ook geen verstand van. Alleen beide een mobieltje voor alleen te bellen. Ze hadden een oud Michelin atlas van 22 jaar oud en daar werd alles in opgezocht. Routes en wegen nummers op een papiertje en gaan met die banaan. Prachtig. Vanmorgen vertrokken ze weer en Jacob heeft hen even geholpen. Het enige wat ze zeiden" kunnen jullie niet achter ons aan rijden"  Ik hoop dat wij dat ook nog kunnen doen als we 81 zijn. Helemaal geweldig.

28 mei
Na de koffie,ontbijt en weer koffie zijn we voor de 2e keer de Grand Colombier opgegaan. Niet met de fiets of lopend maar met de auto. Grote hoogten, diepe afgronden en ik met mijn hoogtevrees was het wel ff bikkelen. Maar toen we op de top de hoek omgingen WOH !!!!! wat een uitzicht  om stil van te worden. In de verte de Mont Blanc met zijn besneeuwde toppen, geweldig. In de diepte het Lac de Bourget. Ben nog even naar het kruis gelopen dat was het hoogste punt. Via Atemare naar boven en aan de andere kant richting Culoz naar beneden. Al met al een mooi tocht waar we van hebben genoten. De rest van de dag weer lekker luieren en wat lezen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade