Rokjesdag

2 mei 2016 - Louhans, Frankrijk

Louhans 2 mei 2016

Deze camping nog niet eerder geweest. Had voor deze reis nog wat nieuwe campings uitgezocht maar vanwege het weer werd dat niets. Dan is het toch ook wel handig als je wat campings achter de hand hebt waar je al vele malen bent geweest. Camping is prima. Goed sanitair en gratis WiFi. De stad is wel een eindje lopen maar is te doen. Er rijdt wel een trein aan de overkant van de camping. Op zich valt die wel mee. Op  maandag is er een grote markt in Louhans. Na de koffie hier naar toe. Heb nog nooit zo'n grote markt gezien. Midden in het centrum en in ieder straatje stonden kramen. Ook levende have. De geslachte kippen lagen met veren en kop op de markt brrr kreeg er de kriebels van. Lang niet alles gezien maar Jacob is later in zijn uppie nog geweest. Terug op de camping kon het rokje aan en de beentjes bloot. We wisten niet wat ons overkwam. Even lekker met de buurvrouw staan praten en lekker in de zon gezeten. Op de namiddag alles weer opgeruimd, morgen gaan we weer vertrekken. Met veel plezier hier gestaan. Zullen hier nog wel eens een keertje terugkomen.