Week 2

3 mei 2016 - Saint-Genix-sur-Guiers, Frankrijk

Vandaag al weer een week op pad. Vanmorgen eerst onze buren uitgezwaaid en toen ook zelf vertrokken. We zijn lekker binnen doorgereden op weg naa Lac de Paladru. Hier hebben wij jaren onze vakantie doorgebracht. Eerst met onze puberkindjes. Die werden ook groter en daar kwamen vrouwtjes bij en toen kleinkinderen. Vele jaren hier met zijn allen doorgebracht. Voor het laatst in 2011 hier geweest maar de camping werd er niet beter op. Toen besloten om hier niet meer heen te gaan. Vorig jaar een bezoek gebracht en het bleek dat er een nieuwe camping eigenaar was. Wilden nu toch een paar dagen gaan staan. We kwamen aan om 1 uur en toen bleek dat de receptie om 3 uur pas open was. Daar hadden we niet veel puf in. We hebben een broodje gegeten en zijn vertrokken naar Saint Genix sur Guiers een half uurtje hier vandaan. Hier werden we vriendelijk ontvangen. Plek uitgezocht en de luifel weer opgezet. Ziet er heel gezellig uit. Onze buurman wil al met Jacob boulen en tennissen. We kunnen ons hier wel weer een poosje vermaken. Morgen zet ik foto's op de blog.